Dimatrading pottery stelt alles in het werk om alle potten of bakken in optimale conditie te leveren.
Wij verzenden daarom alle potten en bakken op pallets.
Verzending op pallets is wat duurder dan de gangbare colli-verzending, maar we zijn daardoor ook vrij zeker dat eventuele schade tot een absoluut minimum beperkt wordt.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je bestelling niet helemaal aan je wensen voldoet.
In dat geval kan je gebruik maken van het herroepingsrecht.
Indien U gebruikt maakt van het herroepingsrecht dient U ons binnen 5 dagen na levering hiervan op de hoogte te brengen. Stuur hiervoor een email naar info@dimatradingpottery.be met je bestelnummer en duidelijke reden voor retourzending.
Wij zullen dan contact met U opnemen, daarna dienen potten of bakken binnen de 14 dagen retour gestuurd te worden.
De potten en bakken dienen direct bij levering gecontroleerd te worden op eventuele beschadiging van verpakking of eventuele beschadigingen van de potten of bakken.
Is er bij levering een eventuele beschadiging van verpakking en of pot of bak dan dient dit onmiddellijk gemeld te worden aan de chauffeur. Reclames betreffende eventuele beschadigingen zullen daarna niet meer ontvankelijk zijn en zullen om die reden dan ook niet meer aanvaard worden voor retourzending.
Gezien Dimatrading pottery de potten en bakken enkel op pallets verzendt om schade tot een absoluut minimum te beperken, dienen de potten of bakken bij retour ook terug op die pallet verzonden te worden en degelijk ingepakt in de originele verpakking en degelijk vastgezet op de pallet.
Indien potten of bakken toch beschadigd zijn als ze bij ons toekomen, zullen wij hiervoor waardevermindering doorberekenen.
Bij goede ontvangst zullen wij het betaalde orderbedrag inclusief de leveringskosten terug storten binnen de 7 dagen, bij eventuele beschadigingen zullen wij de waardevermindering van het betaalde orderbedrag aftrekken.
Koper dient zelf contact te nemen met een transportfirma voor het retourneren van de potten. Retourkosten en risico's van transport tijdens retourzending zijn voor rekening van de koper.
Neem daarvoor dus zeker contact met een degelijke transportfirma om problemen te vermijden.
Uitzonderingen voor herroepingsrecht:
- Beschadigde producten of productverpakkingen kunnen wij niet retour nemen, zoals eerder gemeld dient U dit direct te melden aan chauffeur bij ontvangst van de goederen. Deze schade moet door verzekering van transportfirma geregeld worden.
- Potten of bakken die we niet standaard in voorraad hebben (speciale kleuren, niet-courante maten, ..), en die speciaal besteld worden in fabriek op vraag van koper kunnen niet geretourneerd worden.
- voor B2B bestellingen geldt geen herroepingsrecht en kunnen ook niet geretourneerd worden.